• news_banner

Helicobacter pylori (HP) hè una bacteria chì vive in u stomacu è aderisce à a mucosa gastrica è spazii intercellulari, causannu inflammazioni.L'infezzione HP hè una di l'infezioni batteriche più cumuni, infettendu miliardi di persone in u mondu.Sò a causa principale di ulcere è gastritis (inflamazioni di u stomacu).

L'infezzione alta in i zitelli è l'agregazione famigliali sò e caratteristiche significative di l'infezzione HP, è a trasmissione famigliali pò esse a strada principale L'infezione HP hè un fattore causativu maiò in gastritis attiva cronica, ulcera peptica, linfoma di tissutu linfoide associatu à a mucosa gastrica (MALT), è cancru gastru.In u 1994, l'Organizazione Mondiale di a Salute / Agenzia Internaziunale per a Ricerca nantu à u Cancer (OMS / IARC) hà designatu Helicobacter pylori cum'è un carcinogenu di classe I.

Mucosa gastrica - l'armatura di u corpu di u stomacu

In circustanze nurmali, u muru di u stomacu hà una seria di meccanismi d'autoprotezzione perfetta (a secrezione di l'acidu gastricu è a proteasa, a prutezzione di strati di mucus insoluble è soluble, eserciziu regulare, etc.), chì ponu resiste à l'invasione di millaie di microorganismi. chì entra per bocca.

L'HP hà flagelli indipendenti è una struttura elicoidale unica, chì ùn solu ghjoca un rolu d'ancora durante a culunizazione bacteriana, ma pò ancu diventà sferica è formate una morfologia autoprotettiva in ambienti duri.À u listessu tempu, l'Helicobacter pylori pò pruduce una varietà di tossine, chì determinanu chì l'Helicobacter pylori pò passà à traversu a strata di u sucu gastru cù u so propiu putere è resiste à l'acidu gastricu è altri fattori sfavorevoli, diventendu l'unicu microorganismu chì pò sopravvive in u stomacu umanu. .

Patogenesi di Helicobacter pylori

1. Dinamica

I studii anu dimustratu chì l'Helicobacter pylori hà una forte capacità di trasfurmà in un ambiente viscosu, è u flagella hè necessariu per a bacteria per natà à a capa di mucus protettiva nantu à a superficia di a mucosa gastrica.

2. Proteina A associata à l'endotossina (CagA) è tossina vacuolar (VacA)

A proteina di u gene A (CagA) assuciatu à a citotossina secreta da HP pò innescà una risposta inflamatoria lucale.L'infezione da Helicobacter pylori positiva per CagA pò ancu aumentà significativamente u risicu di gastritis atrofica, metaplasia intestinali è cancru gastru.

Vacuolating cytotoxin A (VacA) hè un altru fattore patogenicu più impurtante di Helicobacter pylori, chì pò entre in mitocondria per regulà a funzione di l'organuli.

3. Flagellinu

Dui proteini flagellini, FlaA è FlaB, custituiscenu i cumpunenti principali di i filamenti flagellari.I cambiamenti in a glicosilazione di flagellina influenzanu a motilità di a tensione.Quandu u nivellu di glicosilazione di a proteina FlaA hè stata aumentata, sia a capacità migratoria sia a carica di culunizazione di a ceppa anu aumentatu.

4. Urease

Urease genera NH3 è CO2 da l'idrolisi di l'urea, chì neutralizeghja l'acidu gastricu è aumenta u pH di e cellule circundanti.Inoltre, urease participa in risposti inflammatorii è prumove l'adesione interagisce cù i receptori CD74 nantu à e cellule epiteliali gastriche.

5. Proteina di scossa di calore HSP60 / GroEL

Helicobacter pylori assorbe una seria di proteine ​​​​di scossa di calore altamente cunservate, di quale a co-espressione di Hsp60 cù urease in E. coli aumenta assai l'attività di urease, chì permette à u patogenu di adattà è sopravvive in u nichulu ecologicu ostili di u stomacu umanu.

6. Hook-related protein 2 homolog FliD

FliD hè una proteina strutturale chì prutege a punta di i flagelli è pò inserisce ripetutamente flagellin per cresce i filamenti flagellari.FliD hè ancu utilizatu cum'è una molécula di adesione, ricunnoscendu e molécule di glycosaminoglycan di e cellule ospiti.In l'ospiti infettati, l'anticorpi anti-flid sò marcatori d'infezzione è ponu esse usatu per u diagnosticu serologicu.

Metodi di prova:

1. Test di feci: A prova di l'antigenu di u feci hè una prova non invasive per H. pylori.L'operazione hè sicura, simplice è veloce, è ùn hè micca bisognu di l'amministrazione orale di reagenti.

2. Deteczione di l'anticorpi di serum: Quandu l'infezzione di Helicobacter pylori si trova in u corpu, u corpu umanu avarà anticorpi anti-Helicobacter pylori in u sangue per una risposta immune.Pigliendu sangue per verificà a cuncentrazione di l'anticorpi Helicobacter pylori, pò riflette s'ellu ci hè Helicobacter pylori in u corpu.infezione bacteriana.

3. Test di respirazione: Questu hè un metudu di ispezione più populari in u mumentu.Urea orale chì cuntene 13C o 14C, è a prova di respirazione a cuncentrazione di diossidu di carbonu chì cuntene 13C o 14C dopu un periudu di tempu, perchè s'ellu ci hè Helicobacter pylori, l'urea serà rilevata da a so urea specifica.L'enzimi si scumpressanu in ammonia è diossidu di carbonu, chì hè exhaled da i pulmoni attraversu u sangue.

4. Endoscopia: permette una osservazione attenta di e caratteristiche di a mucosa gastrica, cum'è rossu, gonfiore, cambiamenti nodulari, etc.;L'endoscopia ùn hè micca adattata per i malati cù cumplicazioni severi o contraindicazioni è costi supplementari (anesthesia, forceps) ).

I prudutti di bioanticorpi di H.pyloricunsiglii:

Kit di test rapidu di l'antigenu H. Pylori (cromatografia laterale)

H. Pylori Antibody Rapid Test Kit (Cromatografia laterale)

Blog配图


Tempu di pubblicazione: 18-10-2022